Depremle İlgili Taziye Mesajı Yayınlamayan Markalara Vedat Milor’dan Sert Tepki!
Türkiye’de yaşanan deprem felaketi nedeniyle tüm dünya adeta seferber oldu. Birçok il ve ülkeden deprem yardımları hız kesmeden bölgeye geliyor. Ancak deprem felaketinin 4. gününde Türkiye’de milyonlarca müşterisi olan ve yardım etmek bir yana taziye mesajı bile atmayan markalar var. Bu markaların sessizliği gündem oldu ve tepki çekti. Vedat Milor, yaptığı paylaşımla sessiz kalan dünya markalarına da tepki gösterdi.
6 Şubat sabahı Türkiye tarihinin en büyük şoklarından birine uyandık. 10 ilimizde binlerce bina yıkılırken, son bilgilere göre 14 binden fazla vatandaşımızı kaybettik.
Hem ülkemiz hem de dünya büyük bir seferberlikle yaraları sarmaya çalışırken ve yardıma ihtiyaç duyduğumuz bu süreçte birçok marka, spor kulübü ve dernek depremzedeler ve sarsıntı bölgeleri için desteklerini esirgemedi.
Ancak deprem felaketinin 4. gününde, bırakın yardım etmeyi, en ufak bir “taziye” bile dile getirmeyen dünya markaları var.
Türkiye’de milyonlarca müşterisi ve üyesi olan Starbucks ve Netflix gibi bazı markalar sessiz kaldı.
Özellikle sosyal medya hesaplarında sessiz kalan markalara birçok kişi tepki gösterdi.
Vedat Milor, Twitter’da yaptığı paylaşımla dünya markalarına sert tepki gösterdi.
Milor, “Bazı büyük şirketler hangi ülkeden olursa olsun hiçbir doğal afette taziye mesajı yayınlamıyor. Üzgünüm ama o felaketlerin mağduru insanlardan para kazandığınız bir dünyada böyle bir seçeneğiniz yok!” söz konusu.
Ve “Tabii büyük resmi gözden kaçırmayalım. Onların mesajlarından veya desteklerinden çok daha büyük sorunlarla karşılaşıyoruz. Bir de bu konuları ilgili kişilere iletemediğimiz için tüm öfke buraya yönelmiş gibi görünüyor.” sözlerini ekledi.